5/13/2013

Imaginy z gifami :D


Harry próbuje udawać zachowanie twojej psiapsióły:






Niall: Harry zademonstruj jak biega Liam!
Harry:




Harry: Dzisiaj rano wziąłem zdaje się twoją marchewkę... Ale nie powinieneś się złościć!
Lou: Jakim prawem??? Gdzie ją masz?





[T.I.]: Zayn, kochanie! Co byś zrobił gdyby inny chłopak dobierał się do mnie?
Zayn:











[T.I.]: No to ja już wiem dlaczego nikt nie przyszedł na tę imprezę! :/






[T.I.]: Lou! Dlaczego moja szafka z bielizną jest otwarta?
Lou: No wiesz...






Paul: Chłopaki jedzemy nad morze!! ... Cieszycie się?


Paul: Liam! Nie widze entuzjazmu!!! Wysil się trochę!!





Lou: Hahahahaha! Dobry, żart stary! Naprawde! Haha


Zayn: Tak??
Lou: NIE!!





Harry: I-i-i-dziemy na imrezeeee!





[T.I.]: Niall, zagraj coś dla mnie!
Niall:





Zayn: Omg!! Jakie kwaśne! Aaaa!





Harry: Coś przeskrobaliśmy?





Zayn: Ty+ ja = sypialnia





Lou: No to pjona !!





Zayn: Chcesz się bić??







To na tyle by było! Troche humorek może Wam poprawiłam! :D
Do następnego napisania

         Madeline :**   

3 komentarze:

Napisz co o tym myślisz :))