6/22/2012

Imaginy

1.Postanowiłam pojechać do sklepu. Nagle wbiegli tam terroryści i chcieli kraść bank. Naszczęście w pobliżu był Zayn (Vashappininman). Zdziwiłam się co on tu robi. Chłopak wbiegł wziął Bejzbolówkę i zaczął się bić z bandytami. Ja dostałam butelką w oko ( natchnął ,mnie kolega który tak oberwał). Zayn Zapytał czy wszystko ok. Ja odparła, że tak i podziękowałam mu a on dał mi buziaka w policzek. To było romantyczne♥

2.Dzisiaj w Centrum Handlowym Harry kupował sobie spodnie. Ja patrzyłam na niego z niedowierzaniem. On na mnie też. Byłam podniecona. Jak wracałam do domu przez park napadli mnie żule z pod sklepu, bo chcieli ode mnie szlugi, których ja nie miałam. Zaczęli mnie szturchać. Nagle swoim odlotowym samochodem podjechał Harry. Zaczął się na nich drzeć i popchnął ich mocno aż się przewrócili. Ucieszyłam się. Podziękowałam mu i powiedziałam że już wszystko dobrze a on podszedł do mnie,pocałował  w usta i powiedział że nie pozwolił by mi kiedykolwiek stała się krzywda.

3.Poszłam do sklepu kupić 2 kg marchewek. W sklepie był Louis. Wzięłam torebkę i zaczęłam wkładać marchewki. W pewnej momencie torebka pękła i marchewki się wysypały. Podbiegł do mnie Louis i pomógł mi  je zbierać.Zaczął mówić, że bardzo lubi marchewki. Podziękowałam mu za pomoc, a on przy okazji też kupił parę marchewek. Na pożegnanie dał mi buziaka :)

4.Byłam w szkole. Pokłóciłam się z chłopakiem. Zaczęłam płakać. Liam zobaczył mnie i podbiegł. Spytał co się stało. Odpowiedziałam, że nie chce mi się o tym gadać. On powiedział, że mnie rozumie i on też był w takiej sytuacji. Poszedł do sklepu i kupił mi dużego lizaka w kształcie serca. Przytulił mnie i powiedział, że będzie dobrze. Nagle zadzwonił dzwonek. Zobaczył tego chłopaka i zaczął nim potrząsać. Chłopak powiedział, że ją kocha,ale nie może z nią być. Liam powiedział, że kuma i dał mu spokój.

5 komentarzy:

  1. żałosne;d dlaczego miałby cie każdy całować zakompleksiona gówniara która żyje marzeniami hahyhahahagshahsgahgahgshag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jakaś nienormalna. Sama jesteś pewnie jakąś pojebaną 11-nastolatką. Idź się lecz. Wiesz. Niektórzy mają talent i marzenia. A ty pewnie jesteś sama żałosna. Zakompleksiona małolata. Wiesz napewno ona by do cb przyszła i by ci przyjebała to by było dobrze. Jakie idiotki żyją na tym świecie. Powiem ci tylko tyle ; Pojebana jesteś .

      Usuń
    2. Te imaginy są świetne. Są lepsze niż twoje życie ty... Anonimie!

      Usuń
  2. kurwa, jak mnie tacy ludzie wkurwiają ... wielce dorosła się znalazła, jak nie chcesz to po uj tu wchodzisz, co ?! a hejtować z anonimka każdy umie -,-* a czy ona kazała się komuś całować ?! hmmm ? nie wierze że ty sama sb nie marzysz typu : co by było gdyby ... najpierw przeczytaj gówniaro a potem wstawiaj hejty -.- kurwa wielce dorosła się znalazła a na takie strony wchodzi ; D

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))