6/24/2013

Modest! & Larry

Hej! (: Znów krążą plotki, że Larry się ujawni, bo znów kolejny Mr X Coś sobie wymyślił.
Z oficjalnej strony One Direction zniknęło logo modest i teraz wszyscy uważają, że chłopaki zerwali umowę z modest i Larry się ujawni. Ja w to nie wierzę, bo np. ze strony This is us nie zniknęło Modest!
Niby też Larry i Eleanor mieli wywiad w radiu i mieli wszystko powiedzieć, ale wątpię.
Jest też afera, że Harry zaczął obserwować Eleanor na twitterze i, że to niby modest. Nie sądzę żeby jednak tak się stało. To było by bez sensu gdyby Modest z konta Harrego zaczął obserwować El skoro niby chłopcy zerwali z nim umowę.

Sorry jeśli kogoś tym urażę, ale ja wierzę chłopcom. Skoro Louis napisał na tt, że Larry to bullshit, to tak jest. Przepraszam, że to piszę, ale mówiąc, że Larry jest prawdziwy robicie przy okazji z 1D zakłamanych idiotów, którzy lecą tylko na kasę, bo skoro Lou i Harry tak się kochają to ich miłość była by ważniejsza od kariery i dawno by zerwali umowę z Modest! Przecież oni widzą tweety na temat Larry'ego i wiedzieliby, że jak ujawnią się to ich zaakceptują. Jednak tego nie robią, i ja wiem czemu. Bo Larry nie jest prawdziwy. To Directioners wymyśliły Larry'ego, a nie Lou czy Harry. Więc dajmy im spokój, bo się totalnie One Direction rozwali, a tego nie chcemy. Ani Larry Shipper, ani Elounor Shippers, więcdajmy chłopakom żyć swoim życiem. Jestem Elounor Shipper, bo wierzę, że Louis mówi prawdę. Gdyby Larry się ujawnił to bym ich wspierała. Ale go nie ma. Jestem tolerancyjna i nie przeszkadzają mi homoseksualiści, ale nie róbcie na siłę z Lou i Harry'ego pary.




Nie róbcie z 1D oszustów, którzy lecą tylko na kasę, bo nimi nie są.


~lou

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą!! Napisałaś dokładnie to co ja czuje na temat tego. Kocham cię za to!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Czytałam chyba wszystkie twoje posty na temat Larry'ego i ze wszystkim się zgadzam.

      Usuń
  2. Przepraszam, ze z anonima ale nie mam konta! Popieram cię i się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z moimi poprzedniczkami. Jestem Ci bardzo wdzięczna za to, że to napisałaś. Teraz na większości blogów jest tylko Larry, Larry, Larry jest prawdziwy, itd. Za tego posta powinnaś dostać Nobla. Zgadzam się z Tobą w 100% !Może Larry Shippers, którzy to przeczytają, przejrzą na oczy. Świetnie, gdy napisałaś, że Larry Shippers robią z 1D zakłamanych idiotów, którymi nie są, i takie inne. Po prostu brak mi słów na ten wpis. CUDO! i jeszcze raz bardzo dziękuę i tak trzymaj, dziewczyno, bo nas, nie wierzących w Larry'ego, a wierzących Chłopcom, jest niestety mało...Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie stoba w 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, nie ma pewności, że to napisał Lou, więc keep calm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zgadzam się z tobą. Tylko winni się tłumaczą ;') Jeżeli naprawdę Lou to napisał(choć szczerze w to wątpię) i uważa, że Larry to największe bullshit jakie słyszał to I ship bullshit. Amen

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))