9/26/2012

Imagin

No to co pierwszy imagin,mam nadzieję że się spodoba :)
Niall
Idziesz przez park,widzisz bawiące się dzieci.Nagle od tyłu ktoś cię łapie za biodra i mówi:
-Zgadnij kto to?
-Hmmm-chociarz wiesz,że to on myślisz-Czyżby Niall Horan?!
-Skąd wiedziałaś-pyta nie zadowolony-Aaaa,już wiem,ta wasza "Kobieca Intuicja".No ale zgadłaś więc nagroda dla ciebie!
-Co,jaka nagroda?!-pytasz zdziwiona.
-Idziemy na Lodon Eye!!-powiedział
-Lo-Lo-Lo-London Eye!!!Dobrze wiesz,że mam lęk wysokości!-krzyczysz na niego wściekła.
-Będziemy tam razem,chodź i nie maródź!

Po godzinie jesteście na miejscu wsiadacie.

-Niall,ja się boję!
-Nie bój się-chłopak cię przytula i całuje.
-No teraz to się nie boję!
-Wiedziałem.
-Kocham Cię.
-Ja ciebie też.
Wtulasz się w niego i stoicie tak razem przytuleni aż do końca kółka.Dień bardzo Ci się podobał,i teraz mniej się boisz.


I jak?! Nie sądzę,że najlepszy i wogóle jakiś taki.Dziwny.;/Nie patrzcie na ortografie.xxxxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :))