9/28/2012

Imaginy

Dziś dodam 3 ale krótkie imaginy. :)
 Hope you like it... Xxxx

Liam
-[T.I.],chodź tu szybko!!
-Idę!!-schodzisz po schodach-Co chciałeś?!
-Pocałuj mnie.
-Co?!
-Co "co"??
-Co powiedziałeś?!
-Nic.
-Jak to nic..Chyba coś w stylu "pocałuj mnie".
-O.K.

Louis
-Idziemy do sklepu,po ubrania.W sensie ty i ja :)
-Ahmm,O.K.
W sklepie:
-Może to?-pya się ciebie chłopak z cwaniackim uśmiechem :)
-Ale Louis to paski,tylko tobie wolno je nosić.
-I?!Jestes moją dziewczyną wolno Ci nosić wszystko-całuje Cię.
-Ale ty słodki.
-No przecierz wiem ;p

Harry
Pracujesz w schronisku.Najbardziej cieszy Cię gdy ktoś zabiera kotki.Pewnego dnia:
-Dzień dobry,mogłbym zabrać tego kotka?
Dotarło do cb kto to jest.
-Ahmm,tak jasne.Ten szary tak?~
-Nie,nie, nie.Ja nie chce zwierzaka,ja chce ciebie,panno Styles :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :))