10/12/2012

Newsy i mnóstwo zdjęć

Hej przepraszam że mnie długo nie było ale mi ekran w komputerze padł :P

# Chłopcy są w Paryżu
# 1D nagrali reklame Pepsi
hahaha :P

#1D na szczoteczce do zębów:
Colgate :P


# Louis napisał na fb :P

Zdjęcia z Francji



















































________________________________________________________

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doszłam do wniosku że potrzebuję jeszcze jednej redaktorki do pisania newsów i faktów Bo ja i Katyn nie zawsze możemy :P Aby się zgłosić napiszcie na mój adress E-mail: ale.xx@interia.pl   :
1. Swoje Imię
2. Ksywkę
3. Wiek

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




4 komentarze:

  1. To Liam się tak ściął całkowicie? Wygląda dziwnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja go też wolałam w dłuższych włosach ale na pewno mu odrosną :)

      Usuń
  2. Mi się nawet podoba Nowa fryzurka Liama chociaż wolałam go w dłuższych włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę taką szczoteczkę do zębów!!!!
    Ta reklama Pepsi jest zajefajna. ♥Harry♥

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))