11/12/2012

Hejo miśki!!

Osz!! Nigdy nie myślałam że kiedyś będę współprowadzić tego bloga! To były moje marzenia ale nie wiedziałam, że się spęłnią. Aż do dziś kiedy zobaczyłam ogłoszenie!!!
No i jestem tutaj i teraz pisze dla was!! Wow!
AleX nic nie wspominała w poprzednim poście o tym co bedę pisać a więc na tym blogu moje posty to będą imaginy. Mam nadzięję, że się spodobają.

To może jeszcze troche wam napisze o sobie:
Jak już zapewne wiecie mam na imie Magdalena (ochydne, wiem). Mam 14 lat. Directionerką zostałam parę miesięcy temu, tak gdzieś w marcu.
Mieszkam na podkapraciu. Nie wiem ale może kojarzycie taką wioskę Sietesz?? Nie? Tak też myślałam. :)
Moje pseudo to Wiga. Długa historia z tym przezwiskiem więc nie będę was zanudzać...
To chyba tyle z mojej strony. Jeśli chcecie o coś zapytać to śmiało http://ask.fm/WigaOfficial , możecie się też ze mną skontaktować przez gg : 44921603 bądz jeszcze tt: @WigaOfficial !!
No to do zabaczenia w następnym poście czyli już imagin! Postaram się go dodać w środę ;)

To ja teraz lecę kończyć ściągi na historię! Heh. Tak, macie do czynienia z kompletnym leniuchem

Pozdro

Wiga ;*

1 komentarz:

Napisz co o tym myślisz :))