12/06/2012

Imaginy z gifami ! :*

Dziś 6 grudnia więc macie taki prezencik ode mnie! Miłego oglądania! 


Ty: Dziś zostaje z wami na noc!
Zayn, Lou i Li: JEST!!!



Liam: I wy niby chcecie iść na impreze jak wy nawet nie umiecie tańczyć?
Harry: Ty tak powiedziałeś!!



Zayn: Machamy do [T.I]
Lou: Co? Gdzie?



Liam: Louis odwróć się do zdjęcia!
Lou: Gdzie? Gdzie oni nam robią to zdjęcie?
Niall: Z kim ja żyje...



Lou: O mamuś moja tam stoi jakiś anioł! JEST MOJA!



Zayn: Hazza, Liam! Poczekajcie!



Harry: Liam masz pająka na głowie!
Liam: Aa!! Zdejmij go!!



Niall: Ona tam jest!!
Zayn: Gdzie?



 
Zayn: Nie byłem pijany!!
Niall, Lou, Liam i Harry: Hahaha!




Zayn: PALI!!!
Harry: DAJCIE WODY!! SZYBKO!!





Liam: To ona!
Zayn: Tam jest!
Harry: Tak! Widzę ją!





Niall: Patrzcie na niego!
Liam: Niall uspokój się!





/Wiga :)






7 komentarzy:

Napisz co o tym myślisz :))