12/03/2012

Newsy

Haylor wczoraj





___________________________________________



________________________________________________
Liam, Zayn i Louis zabrali swoje dziewczyny do taetry na "Elf"











________________________________________________--

Elka dodała na IG






Tu jest rozmowa Mr. X, która jest NIEPRAWDZIWA!!! NIKOMU SIE NIE STANIE KRZYWDA!!!
Od kilku dni o tym mowa. Jest to dzisiejsza PRAWDZIWA wiadomość od Mr. X, który twierdził, że nadchodzi Larry Storm, mający związek z 1D, z dzisiejszym ujawnieniem się Larry'ego i innymi rzeczami, które przydarzą się chłopcom. Ta wiadomośćwyjaśnia, że "Larry Storm" odnosił się do FANÓW!Fani są Larry Storm, ponieważ to fani nagłaśniają wszystko, psują nasz fandom i doprowadzają do nieprzyjemnych sytuacji, jakimi jest nienawiść wobec chłopaków bez powodu oraz wobec ich rodzin, wywierają na nich presję (co tyczy się bromance Larry, ponieważ fani niszczą ich, traktując to jak romance). Cała akcja miała pokazać, iż fandom One Direction rozpada się tylko i wyłącznie za sprawą fanów. To miała być NAUCZKA dla fanów. Chłopcom nic się nie stanie, Larry nie ujawni się dzisiaj, wszystko to były zmyślone historie.- ze strony na FB


Nie musicie tego czytać (patrz niżej), gdyż nie jest to prawdziwe. Chłopcom się nic nie stanie, jak pisałam w poprzedniej notce, więc nie musicie się bać!!!



 Stranger : Martwcie się o tego, który

nosi niebieski,ma dużo tatuaży, o tego ktoregonajbardziej hejtują.Zapomnij o wszystkich dowcipach, otym który palio pierwszym który mówił.To jużtutaj.Koncert jesttutaj.
Nie bądź zaskoczony jeżeli ktos
zostanie postrzelony
( to ostatnie to pewnie jakaś
przenośnia).
druga osoba : O jezusie.Co to ma
znaczyć .
Stranger : Zagadki oh zagadki.Mogę
postarać się
powiedzieć.Ci którzy upadają już
nigdy się nie
wzniosą.
druga osoba : Co . O mój boże.
Stranger : Symbole oj symbole
wszędzie.
Ale uważaj może ten ptak uwięziony
w klatce
ukaże.
Druga Osoba : Panikuję.
Stranger : Jutro jest ten dzień.
Uważaj !
Druga Osoba : Jezusie o Ku*wa to
jest ten Storm.
Stranger : Brunetka z niebieskimi
oczami i maską
jest jedną.Jedną która bd szukała
prawdy.
Druga osoba : Czekaj czekaj czy ktos
naprawde
zostanie
jtr postrzelony
Stranger: Stary Storm już się zaczął.
Druga osoba : To jest szalone.Chcę
tylko
odpowiedzi.
Stranger :Tick tick w miarę upływu
czasu
Druga osoba :Wskazówka czy coś ?
Jaka jest
najlepsz wskazówka, którą możesz
mi dać ?
Stranger : To wszystko sie ujawni w
2:49 w
następnej piosence.
Druga osoba : Następną piosenką
jest Kiss You czyż
nie ?
Stranger : Chłopak z niebieskimi
oczami jest jednym
który cierpi najmocniej, ale nie
będzie jednym ,
który trafia w słupek.
Druga osoba: Co OMG
Stranger : Dałem ci wiele
odpowiedzi.
Druga osoba : Okej , ale ja juz
wariuję.
Strange : wszystko co musisz zrobić
to znalezienie
ich .Tu jest wskazówka: Lttle Things
Behind The
Scenes.
Druga osoba : Wiem już . ATEOTY to
są literki, które
były pokazywane (w takiej
kolejności) w filmiku
behind the scenes do Little things
TYLKO przez
Harry'ego i Lou, co podobno znaczy
'at the end of
this year'
Stranger : Data wydania.
Druga osoba : ??? Tej rzeczy ?
Stranger : Spójrz na nią.
Druga osoba : Ok. Czy ktoś umrze
jutro ?
Stranger :62 dni orzed koncem
świata i 62
opublikowane video.
Zbieg okolicznosci ? Nie.
Wiadomości.
Druga osoba : Jesteś tym Mr.X.
Stranger ; Jestem bardzo ostrozny z
moją
tożsamością.
Ale uważaj mogą być rózni złodzieje.
Druga osoba : Jesteś w Nowym Jorku
teraz.
Stranger : Chłopcy nie są tymi kim
mówią, że są.
Może i jestem.Jestem kimś kogo się
bd najmniej
spodziewać.
Druga osoba :Mógłbyś przunajmniej
dać
wskazówkę do swojej tożamości ?
Stranger : Wszystko jest w moim
imieniu ( w tym
przypadku w nicku )
Druga os : Jedna duża wskazówka
pytam przez
desperację.
Stranger : Dałem ci wskazówki.
Tu jest następna : Angels in America
( książka ) i
postać Joe'go Pitta
Druga osoba : Już wiem ! wrzaski
Stranger : Dowiedz się wiecej o
nim.Myśl.
On ujawnia wiele.
Druga osoba : Walczył ze swoim
homoseksualizmem.
Czytałam to.
Stranger : Tak widzę.
Druga osoba : On zostawił kogoś dla
chłopaka
imieniem Louis.Nieprawdaż.
Stranger : Maskę ( czyli, że
chodziłoby o Elkę ?
Ze Lou miałby zostawić EL ? )
Druga os: Czyli Joe ma być Harry ?
Stranger : Nie mogę ujawniać
odpowiedzi tylko
wskazówki.Jest różnica.
Spójrz na wszystko.
URL , daty wydania,
wywiady.Wszystko sie liczy.
Druga os: chwila chwila co jest z
tymi URL.nigdy
wcześniej nie słyszłam o nich.
Stranger: Kiedy zgasną światła jeden
z nich bd
uciekać ze strachu.
Druga os : Niall . Co Niall.
Stranger: Zostawi nas z niczym, ale
nie na długo.
Wkrótce lew zostanie uwolniony i
bd jeść ptaki z
bestią w lokowanych włosach ( sory
że tak
dosłownie)
Wściekłość bd można
znaleźć.Wszyscy zostana
utraceni
i ten jeden zostanie zgubiony.
Czwórka pozostanie , a jeden
odejdzie.
Druga osoba : Niall zrobi mu
krzywdę ?
Stranger : Lew pozostanie i ptaki już
nigdy nie
polecą.Proszę nie bój się , zostań
silny przyjacielu.
Słaby ucieknie.Jeśli jesteśmądry
weźmiesz pod
uwagę
moje ostrzeżenia.Jeżeli nie zacznij
trzymać żłobę.
Druga os: Jebać to ja nigdy nie
uciekam.
Odpowiedz na jedo pytanie zanim
wyjdziesz.
Stranger : No....


PS: Moj SD

 to tak żeby rozładować napięcie *_*




To wszysto! Bye

Skomentujcie proszę ;p
xoxo



3 komentarze:

  1. Sorry, wiem, że mnie zaczniecie hejtować, ale muszę przyznać, że Taylor i Hazza do siebie Pasują. Takie moje zdanie, a co do tego mr. X to trochę dziwny pomysł by tak zjednoczyć Directioners.

    OdpowiedzUsuń
  2. J tez sobie tak własnie patrzę na te zdj. Harrego i Taylor i nawet, nawet... hmm... możeby i do siebie pasowali!!

    A co do tej rozmowy to moje serce zaraz wyskoczy!!! I weż tu teraz opanuje emocje!!

    Też mam konto na stardoll ale od wakacji nie wchodzę!! Dzisiaj zajrzę do cb!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla osoby ktora robila zdjecia.. cudowna jakosc -.-

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))