12/04/2012

Newsy

Hej!!!! Nie mogłam w nocy spać! Chodzi o Mr. X. Oczywiście nie wierzyłam w to, ale martwiłam się o chłopców.Ale tak na logikę pomyśleć to tam było multum ochroniarzy.  So, THE BOYS LIVE!!!!!

Danielle była dziś w trendach


Simon w trendach:


Danielle zmieniła zdjęcie profilowe na fb

Zdjęcia z Madison Square garden 
wszyscy chyba płakali!







lista piosenek jakie 1D śpiewali



a tu Filmiki



Everything about you:



OMG!!! Ale Dan grał na gitarze, a Josh na perkusji omomomomomomom!

LIttle Things (Śpiewane z Edkiem)



more than this (nie całe)



One thing!



Teenge Dirtbag



OMOMOMOOOMMOOOMOM!!!! Nialler na gitarze gra!!!!

Stand Up!



przypominają się stare czasy ;')

WMYB



Tell me a lie



Up all night




Nie mogłam znaleźć wszystkich piosenek Sorry :(

________________________________

Jestem chora więc jestem cały czas w domu i rysowałam Zayna bo mi się nudziło:


Troszkę się nie udał :/

________________________

A jeśli chodzi o Mr. X to coś mu się pomyliło, albo specjalnie pisał nie dosłownie, ponieważ on nie pisał odpowiedzi tylko podpowiedzi. Jeśli chodzi o Larrego, pisał on że będzie Larry Strom i tu nie chodziło o to, że Larry się ujawni tylko, że To Larry Shippens doprowadziły do podzielenia się directioners.
 So, What are you thinking about?


Love ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



~CAThleen






1 komentarz:

Napisz co o tym myślisz :))