12/17/2012

tt- Takie Tam :)

Heyo!!!ale mi się nudziiii! Jestem chora :( i muszę leżeć w łóżku! Słuchałam TAKE ME HOME- 1D, DNA- Little Mix, a Teraz STICKS & STONES - Cher Lloyd, ale przejdźmy do rzeczy: Nie dodam dużo, bo nic się nie dzieje. Jak tylko ukaże się teledysk do kiss you to natychmiast napisze :) mam tylko nadzieje, że premiera będzie dzisiaj, bo krążyła plotka, że premiera jest przełożona na 7 stycznia...ale wątpie :3

Na Tt w trendach jest Lou:

Ludzie piszą, że Louis chce zrobić sobie więcej tatuaży O_o 
 heh mi się taki Louis podoba O_o


NO PLAYERRRRR BOYYYYYY CAN WINMY LOVE!!!!!!!
 Sorra, ale właśnie to leci i tak mnie trochę poniosło hehe :3

Jutro można kupić Bravo z artykułami o 1D :*


Hej Wiga, mówiłaś, że brzydko piszesz to pacz na mnie:

ja nawet się czasem nie rozczytuje :3



 to wszystko na razie, wiem, że trochę mało aleeeee wybaczcieeeeee!!!!!! nie mogę niczego znaleźć


~Kathleeeeeeeeeeen


4 komentarze:

  1. Jutro Bravo!! Oh well zapomniałabym!!

    I że niby ty się nie odczytujesz?? Pięknie piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah. To są hieroglify a nie pismo! - słowa mojej mamy

      Usuń
    2. Ja tam się odczytam bez problemu!! Nawet moja 12-letnia siostra stwierdziła że ładnie piszesz!!

      A tak przy okazji to pozdrów mamę!! :)

      Usuń
  2. Ha mi też sie podoba taki Lou ; D
    Marzena

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))