12/23/2012

Urodziny Louis'ego/ inne

HEj! Wiecie co jest jutro ? ( 24.12) Oprócz Wigili, są jutro urodzinki Lewis'a! Otóż nasz TOMMO kończy 21 lat. ( Really? Zachowuje się jakby 6 miał skończyć). A więc pewnie jutro na tt będzie akcja typu #HappyBirthdayLouisTomlinsonFromPoland albo coś innego, w każdym razie gdzieś to napiszą. :)
Ja nawet na sd świętuje jutrzejsze urodzinki Lewis'a.
 hehe

Ja osobiście życzę naszemu debilowi wszystkiego najlepszego, żeby mu się z Elką układało, żeby był cały czas sławny, żeby był zdrowy, zawsze głupi ( ja go nie obrażam :P) i żeby nie zmądrzał. xx



_____________________________________________

Okej, a teraz inne.
Prosiłyście mnie na ask'u bym usunęła niektóre gadżety, bo się Wam komputer zacina. Katyn wcześniej też pisała, że nie może nic zaznaczyć, więc usunęłam kursory, z czego jestem bardzo smutna, :( bo bardzo je lubiłam, lubiłam te "Milion" kursorów, ale pomyślałam, że bez nich będzie "łyso" więc dodałam jeden, mi one nie przeszkadzały, ale przecież najważniejsze jest to by Wam dobrze się czytało, więc jest tylko jeden kursor.

AleX xx

2 komentarze:

  1. Tommo <3 Słodziaku spełnienia marzeń ; * ;D
    Ja też mu życzę żeby nigdy nie zmądrzał bo uwielbiam Go takiego <3
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Że niby Louis ma 21 lat? hahahaha next joke please. Też mam takie życzenia jak ty :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))