12/12/2012

Wyjaśnijmy pare spraw...

Dziś nie imagin chodziaż postaram dodać jakieś z gifami ale może późnym wieczorem. Ogólnie to teraz będę pisała imaginy świąteczne...
No dobra ale przechodząc do ostatniego imaginu a raczej tego, że zagroziłam wam odejściem, i proszę jakieś 12 komci od was dostałam!! Jestem poprostu pozytywnie zaskoczona. No nie spodziewałam się, że aż tak na to zareagujecie... No i dotego "I love Wiga! <3"  To było ... niesamowite!! Naprawdę dziękuje!
Na szczęście... albo nieszczęście postanowiłam jeszcze trochę pobyć z Wami!!
I chciałabym was prosić ale tak z całego serca żebyście dodawali jakiś głupi, krótki, ale komentarz. Nie tylko pod moimi postami ale także pod innymi, bo to dla nas wiele znaczy!
Kolejna rzecz to to, że między 25 a 30 grudnia może się nie pojawić żaden imagin! :( A to dlatego ze będę raczej u babci a tam nie ma za bardzo dostępu do neta. No chyba, że napiszę jakieś krótkie i świąteczne ze starego grata wujka! Ale to wszytko jeszcze nie jest pewne!

Kolejna rzecz którą chciałabym wam przekazać:
Otóż wymyśliłam coś takiego, że ja założe jakieś konto na wp na które będziecie wysyłaś swoje imaginy! Co wy na to? Jeśli chcecie się pochwalić jakimś waszym cudeńkiem to oczywiście ja to będę publikować tutaj. Mile widzine nie tylko imaginy, może macie jakiś talent artystyczny i narysowaliście podobizny chłopaków... To wszytko będziecie mogli wysyłać oczywiście jeśli tylko będziecie chcieli! To co wy na to? Piszcie czy ten pomysł może być bo na razie nie stworzyłam jeszcze żadnego konta na które moglibyście to wysyłać...

A i na weekendzie pojawi się niespodzinka. Haha. Jeszcze nie wiem co to będzie ale na pewno coś niezwykłego!!

See you
Wiga :)

5 komentarzy:

Napisz co o tym myślisz :))