1/21/2013

Twitlonger

No i ja dalej się biorę za umieszczenie czegoś co nie nazywa się imaginem.... Myślę, że wybaczycie.

Zaczynając od początku. Wiecie o tej akcji i bla bla bla.
 A więc przed chwilą natchnęłam się na ciekawy twitlonger @Juliakeri52 :

Cześć Kochani! Wiem, że na pewno chcecie One Direction w Polsce! Mam taki pomysł może on się wydać bardzo głupi, ale może się udać. Te akcje na twitterze myśle, że nie pomogą tylko sprawią że idol nas zauważy. Więc raczej, żeby Prezydent rozpatrzył petycje trzeba 20/25 tysięcy podpisów. Na 2013r jest już nie możliwe (chyba), że przyjadą. Więc we wakacje 2013r. oczywiście byśmy wydrukowały petycje o zaproszenie 1D do PL i argumenty itp. Pod tym byśmy zbierały podpisy. Każdy z miasteczka/wsi by chodził i prosił o podpis myślę, że dorośli też by podpisali. Wawa, Łódź, Kraków, Poznań, Wrocław, jest osób to by się udało na pewno byśmy uzbierali te podpisy. Potem byście wysłały je już do mnie a ja bym to wszystko posegregowała i wysłała do Wawy. Mojej babci koleżanka należy do Koła Gospodyń ( xd ) no i one właśnie w tym roku mają zaproszenie do Prezydenta odebrać jakaś tam nagrodę. Więc list mogłyby mu podać. Zawsze jakaś szansa jest. Przecież ile jest zjazdów Directioners we wakacje jakby się tak, pare osób przeszło to wiecie ile by było tych podpisów? Co Wy na to? Oczywiście to we wakacje jak będzie ciepło :)

Przepraszam za błędy.
@Juliakeri52


Według mnie to świetny pomysł. Mogłybyśmy sie połączyć w grupy w różnych miastach i zbierać te podpisy... Ustalić jakiś dzień a jeszcze przed tą datą wywiesić jakieś ogłoszenia, że w ten i ten dzien będziemy zbierać. Myslę o grupach i tak też zaproponowałam @Juliakeri52 ze względu na antyfanów. W grupie zawsze raźniej i bezbieczniej.

A wy co o tym myślicie??

7 komentarzy:

  1. Jakie chodzenie po ludziach? Jakie zbieranie podpisów? W sprawie koncertu? Chyba zupełnie nie wiesz jak działają takie petycje. Masz zamiar dać prezydentowi NA PAPIERZE 25 tyś. podpisów i petycje z prośbą o koncert?
    Jeśli masz ochotę zmobilizować ludzi i fanów do zbiorowej petycji to polecam potral http://www.petycje.pl/ - bez problemu można rozreklamować wniosek i zebrać masę podpisów, a za pośrednictwem potralu złożyć go i czekać na rozpatrzenie. Nikt nie wręcza prezydentowi "przy okazji" będąc u niego z wizytą próśb o organizację koncertu, słodki jezuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój pomysł więc może trochę milej i nie zwracaj się do mnie tylko do tego kto napisał ten Twitlonger!

      Usuń
    2. Masz coś do Wigi, masz coś do mnie! A przez internet to sobie można prosić prezydenta, yhum.
      Miej chociaż odwagę i komentarze tego typy pisz z konta a nie anonimowego. Jestem pod wrażeniem, że dziewczyny (redaktorki) nie zmieniły opcji komentarza, bo wtedy już nie było by anonimowych wpisów.

      Usuń
    3. Powiem (napiszę) jedno, tak dla sprostowania. Nie chcę tutaj kłótni. Tak na prawdę to ja też nie wiem jak działa taka petycja i w ogóle, no i nie chce wiedzieć, nie interesuje mnie to. Znalazłam ten twitlonger i też nie za bardzo wydawało mi się, że można tak ale uwierzyłam bo nie miałam pojęcia jak to wszystko wygląda. Tak więc jeśli chcesz komuś napisać o błędzie to nie mi!

      I koniec tematu!

      Usuń
    4. Okay spokojnie po co tyle emocji? Pisząc to nie miałam na celu obrazić Ciebie, ale trochę rozwiać tą naiwność. Wiem, że nie jesteś autorką tego pomysłu, ale po prostu nie warto tak się nim jarać, bo jest niedorzeczny. Tyle. Podrzuciłam Wam lepszy pomysł, z którego korzysta (dodam, że z pozytywnym skutkiem) tysiące ludzi. Co z nim zrobicie Wasza sprawa. Także @Future nie kpij jeśli nie masz bladego pojęcia o pisaniu petycji. Owszem, takie sprawy załatwia się drogą elektroniczną i podejmowanie takich decyzji nie leży w kompetencji prezydenta. Chciałam pomóc, więcej się tutaj udzielać nie będę skoro odbierane jest to jako atak i dodatkowo krytykowane przez niedoinformowanych ignorantów. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Nie kpię, po prostu wyrażam swoje zdanie i nie wiem kogo nazywasz ignorantem, bo nikt tu z nas do tego grona nie należy i nie ma ty żadnego ataku.

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))