2/05/2013

Imaginy z gifami

Strasznie przepraszam, że nie pisze ale ten tydzień to była kompletna masakra. Nie mogłam sobie rozplanować dobrze czasu bo ciągle dowiadywałam się o nowym sprawdziane. Ale żyje. Imaginy są w trakcie pisania. Jest ich dużo, bo jak biore się za jednego to do głowy przychodzi mi drugi. Aż musze sobie notować bo nie pamiętam. Można powiedzieć, że już w piatek po 14 zaczynają mi się ferie także jakoś ogarne te imaginy na spokojnie. A teraz na poczekaniu krótkie imaginy z gifami...










Ty: ... No i wtedy poszłam do ginekologa...
Lou:

Ty: ... i wtedy okazało się że jestem... z tobą... w ... ciąży!
Lou: Jeeeeeest!!!!!!!









H: Patrz! Patrz! Patrz! Umiem!!

H: I nie pobijesz mnie!








Z. Idę spać. Dobranoc kochanie!
Ty: Ehm.. ehm.. nie zapomniałeś o czymś??
Z: A no tak jeszcze umyć zęby!

Ty: A całus??
Z: ...No przecież nie zapomniałem....!








Li: No i wtedy.. no, no.. i to tak spadło... i się stłukło!








H: Patrz Daddy! [T.I.] Tam widzisz??
Li: Nooo








N: O Zayn słyszałeś będzie pizza!!!




Bye
Wiga :)

4 komentarze:

  1. Ja też zaczynam ferie :D w końcu <3
    A ten tydzień był i nadal jest tak zawalony wszystkim, że grrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo... Wszyscy nauczyciele chcą zrobić sprawdziany jeszcze przed feriami... :(

      Usuń
    2. U mnie również.. i wszyscy się zwalili na ten tydzień :(

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))