2/24/2013

newsy

Hej ! Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu...

#Wczoraj zaczęła się trasa koncertowa chłopców :)

#1D- jako starcy i inni







#Hazza ma nowy tatuaż
Wygląda on na 3 gwoździe

#A teraz przyznać się, która z Was się tak zachowywała?


Bo ja tak :) hehe

#Pewnie już ze 10000000000 razy oglądałyście One Way or Another, ale na blogu jeszcze nie dodawane było wideo


Podsumowując:
1. Zayn- rozbrajają mnie twoje miny :)
2. Niall- Rozbraja mnie twoje zachowanie
3. Harry-  rozbraja mnie twoje położenie
4. Liam- Rozbraja mnie twój szlafrok
5. Louis- A ty Louis... jesteś sobą

#1D będą mieli koncerty w:
•UK
•Szkocji
•Irlandii
•Walii
•Francji
•Japonii
•Belgi
•Holandii
•Norwegii
•Niemczech
•Australii
•Nowej Zelandii
•USA
•Portugalii
•Hiszpanii
•Włoszech
•Danii
•Szwajcarii

Jestem cierpliwa, więc czekam na 2014 rok :)

#Kocham ten filmik :) I czekam na więcej takich


awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Tu macie całość---> klik


#Tu znajdziecie wszystkie piosenki z trasy TMH ---> klik lub tu--> klik
i zdjęcia

































#Wczoraj było Toy Story na jedynce o 20.20
Normalnie się wzruszyłam...

#Wczoraj się też zaczął X-Factor Polski. nie oglądałam, ale czekam kiedy na casting przyjdzie 5 przystojniaków :)

#Na twitterze jest akcja #PolandNeedsAOneDirectionConcert

#Zayn dodał na twitter'a zdjęcie bransoletki 

#El była z przyjaciółką Danielle Bernstein na koncercie 1D







#Na koniec dodam filmik z Ghany gdzie Liam i Harry odwiedzili dzieci, które chorują na Malarię :(





AleX



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :))