3/06/2013

Komixy :)


#[T.I.]: Harry, wiesz, kto się bawił moją bielizną?



#Harry, wie, że lubisz chłopców, którzy grają na gitarze, więc Harry 
uczy się dla Ciebie



#Louis próbuję podglądnąć o czym liam z tobą pisze

#reporter: Harry podobno masz dziewczynę
Liam: NIe, Harry jest wolny
Harry: Wcale nie.



#Lubisz chłopców, którzy tańczą i Liam pomaga Zaynowi,
 by zrobić na tobie dobre wrażenie


#Liam śpiewa Ci piosenkę.


#Kiedy Leci moja ulubiona piosenka



#Ktoś: skończysz wreszcie z One Direction?



#Directioners po obejrzeniu One Way or Another

#Ktoś: 1D to pedały


#Gdy usłyszę, że ktoś mówi o 1D


#GDy czytam gwiazdunie.pl


# Ja kiedy Na Twitterze 1D napiszą Poland



Mam nadzieję, że się podoba :*

AleX









4 komentarze:

  1. 1 najlepsze ale wszystkie są zajebiste <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuhuhu . <3 zarąbiste. czekam na więcej .xx
    Pierwszy rządzi!

    SPAM.
    Zapraszam na mojego bloga, również o One Direction.xx
    just-me-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ^^

    Przy okazji zapraszam też do mnie:

    http://hazalolini.blogspot.com/2013/02/imagif-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka ostatnich są super robie to samo ha ha

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))