3/13/2013

komixy

#Tak wyglądam jak opowiadam co się ze mną dzieję, gdy słucham 1D

#Kiedy mama idzie do Clarie's

#Gdy ktoś się pyta:
Który to Siva z The Wanted?


#Kiedy padł Ci komputer, a Liam miał zrobić Twitcam'a
Choć po pewnym czasie przyzwyczaiłaś się do porażek

A tu nagle komputer zaczyna działać

#Kiedy obok mnie usiądzie ktoś podobny do 1D

#Kiedy próbuję coś upichcić

 ktoś gdy zje, to co ja zrobiłam

#Ktoś: Zayn jest gejem


# *Na twitterze*
ja: The Wanted są głupi i mają mniej obserwujących od Eleanor!
*Kiedy spotkam fana The Wanted*:



#Kiedy chce się pochwalić nową rzeczą z 1D

#Mama: kochanie, kto zjadł całe ciasto z 1D na twoje urodziny?
Ja:
Mama: To nic jest jeszcze drugie
Ja:


To tyle Bye
AleX













4 komentarze:

  1. Świetne :* kocham cię , bo mi chumorek poprawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER CZEKAM NA WIĘCEJ

    OdpowiedzUsuń
  3. PISZE WŁASNEGO BLOGA JAK SKOŃCZE TO CI NAPISZE LINK

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))