3/29/2013

Komixy ♥

#Kiedy chłopcy robią twitcam'a a komputer mi działa i się nie zawiesza:


#Kiedy widzę zdjęcia 1D bez koszulki



#Kiedy NIall mi odpisze na twitterze



#Kiedy Zrobię sobie zdjęcie z chłopcami z 1D a później patrze jak wyszłam



#Kiedy słucham i oglądam teledysk do Little Things



#Kiedy dowiaduję się, że 1D mają mieć koncert w moim mieście a wszyscy już wykupili bilety



#Kiedy zaraz mam spotkać 1D



#Gdy jestem sama w domu i słucham na fulla Live While We're Young
Jak myślę, że jest:

Jak jest na prawdę:




#Kiedy widzę zdjęcia Harry'ego z jakąś dziewczyną



Mam nadzieję, że Wam się podobają :)





AleX




4 komentarze:

  1. super 1d-jedenkierunek-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe ostatnie rozjebalo system XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie gify :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))