4/01/2013

Cześć po raz drugi. Widzieliście jaki prima aprilis zrobiło google? Nos google :D Ja się na to nabrałam:D Najpierw się zapytałam taty czy mogę to powąchać, bo nie wiedziałam, że to żart, a później się dopiero skapiłam :)

Nowe zdjęcie na IG Harry'ego:http://instagram.com/p/XkebzwjCcY/

Jeszcze jedne zdjęcie, które dodał na swojego IG. Pelikan! http://instagram.com/p/Xj7ClljCSC/

To narysowała ( z twittera) <klik>



Pięknie! Dlaczego ja nie mam takiego talentu? :( A co tam będę się zasmucać. Jutro jeszcze wolne! Dobra do zobaczenia, bo zaraz się rozpiszę. Do zobaczyska. A tu mój nr. GG: 46829833. Często jestem dostępna i nie mam co robić. Pogadaj ze mną :)   Dobra już kończę. DO WIDZENIA! A i możecie mi przysyłać na mój e-mail onedirection1d@t.pl swoje imaginy, a ja je opublikuję na moim innym blogu <klik> . Wpiszcie swoje imię jeszcze żebym mogła napisać kto to napisał. Może w którejś z was brzmi pisarska dusza? Dobra. Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :))