4/26/2013

komixy ☺☻/ LM

#Gdy widzę banana :) (Banana kid):





#Gdy na dyskotece puszczą 1D:



#Gdy jestem z kumplami w sklepie i puszczą WMYB:



#GDy rodzice kupią mi psa takiego jakiego ma Liam i Danielle:




#Gdy dowiaduję się, że za chwilę chłopcy będą w telewizji:



#Moja reakcja na to, że 1D przyjeżdżają do Polski:



#Gdy jestem z inna Directioner i ktoś zaczyna nucić OWOA:




#Gdy oglądam zdjęcia chłopców z wakacji:







_______________________________________________________________


Dla osób, które lubią Little Mix i mają stardoll mam dobrą wiadomość.
Otóż można dostać czapkę z LM
a wygląda ona tak


Aby ją dostać należy :
1.wejść w link http://proxy.ianaz.com/
2.w pasku wpisać Stardoll.com
3.Zalogować się
5. Wziąść udział w konkursie. 
Dane nie muszą być prawdziwe



AleX






3 komentarze:

  1. Hahahahah :) Te komixy są genialne!!!! Najlepsze na całym świecie. Za każdym razem sie turlam ze śmiechu :* hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne komixy. Dobre na poprawe humoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cię do Liebster Award : )

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))