4/01/2013

Newsy

Joł! Jak się macie? Ktoś na was wylał wiadro wody? Jutro na szczęście wolne. Zapraszam na mój blog: <klik>. Dobra nie będę was zanudzać. Oto parę newsów:

Niall wczoraj wstawił to zdjęcie na tt:


Napisał: Udał się do jednego i jedynego @ ollyofficial na O2 arena! Wielkie show! Również ja i on nie pasujące do seibie klatki piersiowej włosów.

Harry wstawił to zdjęcie na IG: (nie wiem czy to on, ale raczej nie)


Parę zdjęć Lou i Eleanor z wakacji w Omanie:

















Harry wstawił też to zdjęcie na IG http://instagram.com/p/Xi1-2FjCZU/

A tu trendy z twittera:

Patrzcie na hehehe.

TMH Tour - Liverpool, Echo Arena :














Liam jaki żartownik jesteś :) :



Oto najnowszy news. Louis zerwał z Eleanor:(







Żart:) prima aprilis nie daj się wrobić :)

4 komentarze:

  1. Głupia Ty ! Nabrałam się -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty! Nie no jakbyś widziała mój wyraz twarzy. Patrzyłam się tak na to i patrzyłam a potem zjechałam niżej.
    Umre na zawał kurde.

    Ale musze przyznać, że jesteś pierwszą osobą dzisiaj której udało się mnie nabrać hehe!

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))