5/16/2013

Niespodzianka od 1D to...

Hej :) NApewno o tym już wiecie, a jak nie, to się dowiecie.
Otóż pisałam już (klik), że 1D mają 16.05.2013r ogłosić jakąś niespodziankę. Było dużo domysłów, co to może być.

W końcu jednak okazuje się że 1D w 2014 roku mają zaplanowaną trasę "stadionową" Where We Are

Jak na razie można zobaczyć Irlandię, Amerykę i UK.


Nie ma na razie Polski, ale się nie martwcie, bo jeszcze nie wszystkie kraje są tu dopisane. trzeba po prostu sprawdzać i czekać na Polskę.




Zdjęcia z konferencji








AleX


3 komentarze:

  1. Cześć, zaczynam pisać opowiadanie o One Direction. Zapraszam serdecznie :) tu jest prolog: http://directioner-forever-love.blogspot.com/2013/05/bohaterowie-i-prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałabym prośbę do was wszystkich....założyłam bloga i chciałam, żeby ktoś go czytał...pomożecie mi go "rozsławić"....byłabym wdzięczna...kocham One Direction, jestem Directioner...to moje życie...błagam pomóżcie mi...

    http://our-world-one-direction.blogspot.com/

    \Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam do domu... Czekałam na niespodzianke... Okazało się, że jest nią kolejna trasa a jak dowiedziałam się, że jak nie ma flagi Polski zaczęłam ryczeć!

    Mam taką cichą nadzieję, ze zostanie jeszcze ona dopisana i spotkamy się wszystkie w jednym miejscu z chłopakami!

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))