7/08/2013

Newsy

Heej :)

Chłopcy ostatnio, sobie ćwiczyli:







1D przebrali się za żarcie (?) (słodycze)

Louis:

Niall:

Liam:

Zayn:

Harry:




Eleanor była razem z Louis'm
Z piątku:


Horan sobie tańczy a z tyłu idzie El z Lou






WAŻNE DATY:
○ 09.07 - URODZINY JOSHA DEVINA
(perkusista 1D) (przy okazji urodziny Georgie Henley♥ )
○ 10.07- URODZINY PERRIE EDWARDS
(dziewczyna Malika)
○ 16.07 - URODZINY ELEANOR CALDER
(dziewczyny Louis'ego)
○ 22.07 - WYJŚCIE PIOSENKI BEST SONG EVER
○ 23.07 - DATA ZAŁOŻENIA ONE DIRECTION
○ 28.07 - URODZINY CHER LLOYD
(przyjaciółka 1D z XF)
○ 29.08 - URODZINY LIAMA
○ 30.08 - PREMIERA FILMU THIS IS US W POLSCE


mam nadzieję, że nic nie pominęłam, bo pisałam wszystko z pamięci :**



AleX













1 komentarz:

  1. Jest co świętować no no no :D

    Po za tym sylwetka El. *-* Ilekroć na nią patrze mam łzy w oczach. boże czemu ja jestem takim pasztetem ??

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))