8/21/2013

and more This Is Us

Hej Wam :) Jak już może przeczytaliście Alex (i ja) obejrzałyśmy premierę TIU dopiero gdy zaczęli zwijać dywan :) haha  Na szczęście znalazłam link gdzie to wszystko możemy obejrzeć >KLIK<


Jade (z LM) napisała na twitterze: >KLIK<
Świetny czas na #1DMoviePremiere @1DThisIsUs było fantastycznie! Śmiałam się, płakałam... Dobra robota chłopcy. Zasługujecie na wszystkie swoje sukcesy (?) xxjadexx


1D też pisali o premierze na swoich tt:


A tu więcej zdjęć z premiery:


Zayn z Perrie i Lou (Lou przytula Pezz)



Dan (Gitarzysta 1D)



Eleanor:


Nicola i Nick:

Ruth, Nicola i Liam:




















w teatrze:





~kath

  


3 komentarze:

  1. Hahaha to ja oglądałam jak jeszcze go rozkładali :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś widziała naszą Euforię po znalezieniu linku! patrzymy a tam zwijają dywan :) hha

      Usuń
  2. http://londyyn.blogspot.com/ zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))