12/11/2013

Powracam :*

Jejciu już sie tyle razy miałam tutaj pojawić ale jakoś .. hmm nie miałam czasu ? To głupia wymówka :/
W każdym bądź razie powracam, z nowym pomysłem i nowym zapałem :D
To ten co tym razem wpadło mi do tego pustego łba ? Tłumaczenie opowiadania :) Ej ale serio sami przyznacie, że to taki nie głupi pomysł. Więc teraz tylko szukam jakiegoś fajnego :p i zabieram się do pracy

Mam nadzieję, że Oli nie będzie sprzeszkadzało to że nie będe zajmowała się imaginami i na tym blogu również będe chciała coś tłumaczyć. Ale może to też jest dobre do wypromowania bloga ? :D

Dobra tyle. haha


/Całe trzy dni pisze próbne kicie :D Trzymać kciuki na angielskim :*

wpadać  IG<<<<------


Wasza i tylko wasza
Maddie x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :))