7/13/2014

pożegnanie :)

Wow, coś tu się dzieję, nie było mnie baaardzo dawno, właściwie to możecie mnie nie kojarzyć nawet
;/ ale cóż, jak sama nazwa postu wskazuje: pożegnanie.
Naprawdę bardzo długo się nad tym zastanawiałam i chyba doszłam do ostatecznego wniosku, coś trzeba w swoim życiu zakończyć bo inaczej szybko się w tych sprawach pogubię.
Niepisanie tutaj przez tyle hmm to chyba w miesiącach powinniśmy liczyć było dla mnie ogromnym (tutaj musicie mi uwierzyć) wręcz przeogromnym zrozumieniem się z sytuacją, że Was po prostu zawodzę, bo tak było prawda?
Dlatego nie będę dłużej tego ciągła, według mnie nie ma sensu.
Mam bardzo dużo czasu, musicie mi uwierzyć, ale jakoś nie ciągnie mnie tak jak kiedyś co do pisania. Sama już tak dużo nawet nie czytam :/
Zresztą sprawa jest jeszcze jaśniejsza niż się wydaje: od września zaczynam szkołę średnią (wgl muszę się Wam pochwalić bo egzaminy gimnazjalne napisałam na 80% ♥). Ok, egzaminy tak dobrze a ja sama wybieram się do technikum :) Mądra Mad, prawda?
Tak, ponieważ, chce mieć w jak najszybszym czasie jakiś zawód, co umożliwiają mi jeszcze bardziej egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe już po trzeciej klasie. Także kiedy inni kończą liceum... w zasadzie z niczym :/ ja zdaję kwalifikacje z księgowości, mądre? No mądre?
Zresztą moje plany na przyszłość to prowadzenie własnej działalności, więc trzymajcie kciuki bo musi się udać :) I takim oto sposobem wybrałam w technikum klasę ekonomiczną z innowacją administracyjno-księgową :D I uważam ten wybór za najlepszy jaki mogłam w moim życiu dokonać. A gdzie taka szkoła? Oczywiście- Rzeszów! W tym też wypadku, że do Rz, mam jakieś 30/40 km, ale bardzo słabe połączenie autobusowe- idę do internatu!
I tutaj własnie jesteśmy przy sednie całej sprawy! INTERNAT= JUŻ KOMPLETNIE BRAK CZASU!
Musicie mnie zrozumieć, zresztą co dwa blogi to nie jeden.... na odwrót może, nie wiem, tyle.

Zostaje tutaj klik , i tylko tutaj, ponadto mój twitter, instagram... ale to znajdziecie spokojnie na tamtym blogu.

Ogólnie to dziękuję za wszystko, w pierwszej kolejności to współpracownicom za przyjęcie i wgl- świetny klimat tutaj. Dziękuje czytelnikom, bez których, no bądźmy szczerzy- nic by mi się nie udawało :D Dziękuję jeszcze raz i życzę Wam wielu sukcesów, a także SPEŁNIENIA WASZYCH WSZYSTKICH MARZEN!

hmmm nie chce m się sprawdzać czy są błędy dlatego myślę, że wybaczycie, spieszę się na śniadanie, publikuje jak jest :D a co... zaryzykuję! Kocham Was mocno, dziękuję jeszcze raz i do zobaczenia... bo myślę, ze jeszcze się gdzieś spotkamy :****

/Mad (Wiga, WigiJulian... nie wiem co tam jeszcze było) Całusy! ♥


1 komentarz:

Napisz co o tym myślisz :))