7/10/2012

Newsy i nie tylko

HEj! Przepraszam że tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu.. :(

Ale już jestem :)

Oto pare fotek.

Jak myślicie był buziak czy nie?

A to Zayn wstawił 19h temu na fb :P



17h temu Zayn napisał na fb:
Have faith in Allah, and dont care abt what ppl say xx

****************************

Wymyśliłam dziś takie coś:

Reakcja chłopców na znalezienie psa:
Laim:  *pisze na tt* Kochani właśnie znalazłem psa. Co mam z ni  zrobić?
Harry: Uciekaj! Wystraszysz wszystkie koty!
Zayn: Choć do wujka Zayna! On się tb zaopiekuje!
NIall: o Pies. Hmmm. Ciekawe ile je... Choć psie przekonamy się!
Louis: O pies! powkurzam nim Harrego!


I co myślicie pisać więcej?

2 komentarze:

  1. Świetne pisz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się śmieje z tego co napisałam al;e muszę przyznać że nawet mi wyszło :)

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))