12/24/2012

.... *___*

Taki troche nietypowy post bo właśnie dziś chce wam złożyć najserdeczniejsze życzenia płynące prosto z zmojego serducha.
A więc moi kochani życzę Wam tego co najlepsze, spełnienia marzeń, szczęścia teraz jak i w przyszłości. A co najważniejsze to spotkania 1D! Bo o tym chyba marzy każdy Directioner.
KOCHAM WAS!!!!



24.12
Ja: Wiesz co dzisiaj jest??
Mama: Tak, Wigilia Bożego Narodzenia!
Directioner: Urodziny Lou!!!!

hehe. Nasz kochany Louis kończy 21 lat! Ładna sumka! Nie trap się Lou ja za... 7 lat także tyle będę miała! Heuheu!



I jeszcze takie małe info. Dziś wejdą 2 imaginy i jeszcze imaginy z gifami które produkują sie już dłuuuugo! :)
Także będziecie mieli dużo do czytania! A ja dużo do pisania.
Zrobiłam sobie właśnie przerwe i wyszłam z kuchni żeby coś dodać!

Wesołych Świąt!


directioners_forever@wp.pl  przesyłajcie nie tylko jakieś swoje prace powiązane z 1D ale wyjątkowo dziś może zdjęcie waszej choinki, pieknie nakrytego stołu czy innych dekoracji świątecznych w waszym domu!!

 /Wiga

2 komentarze:

Napisz co o tym myślisz :))