12/24/2012

a takie tam gify

Dziś będzie ich zdecydowanie więcej niż ostatnio!! :)


1.

Paul: Macie dziś dzień wolny!!
Paul: Trochę więcej entuzjazmu Zayn!

Harry :Będziemy tańczyć!!

Louis: Nie popisuj się Harry. Ty lepiej patrz na mnie!

Niall: Nikt nie jest lepszy ode mnie!


Zayn: A najlepiej po pijaku!


Liam: Co jak co ale najlepiej to wszyscy razem!
sorry za trochę słabą jakość. heuheu nogi Hazzy są przezroczyste!

2.

Louis: A ja mam szelki... A wy nie-e!


3.

[T.I.] W tym roku przyjade na świeta!
Harry: Dziękuje, dziękuje, dziekuje!


4.

[T.I.]: Kto grzebał w mojej bieliźnie??
Harry:

Liam:

Louis:


5.

Niall czyta list w którym piszesz że niestety nie mozecie być razem


/Wiga or WigiJulian! hehe

3 komentarze:

  1. Hehe ;D
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zamierzam sobie też kupić ale jak narazie nie mogę się na to nastawić. Zawsze coś lepszego znajde w sklepie!

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))