1/01/2013

2013 r./Hazza całuje Tay

Hej! I jak tam Wam minął stary rok? Albo, jak Wam się rozpoczął nowy? Bo ja mogę powiedzieć że to było najpiękniejsze rozpoczęcie Nowego Roku! Otóż wczoraj od 18.00  do 24.00 na kanale EskaTv leciała gorąca setka - sto najpopularniejszych teledysków. Nie oglądałam od początku tylko od jakiegoś 87 miejsca i tak te kilka godzin czekałam na 1D. W końcu zbliżyło się do 1 miejsca i... i był Avicii "Levels". więc sądziłam że to najgorsze rozpoczęcie NR. Było chyba 3 min. przed 24.00 A gdy skończył się Avicii, tak ok. o 24.00 to po nim (bez żadnego miejsca) Było 1D "Live While We're young" :) i właśnie dlatego to było najpiękniejsze rozpoczęcie mojego roku :* Wszyscy patrzyli na fajerwerki a ja oglądałam 1D :*


___________________________________________________



Ok. a teraz wracając do 1D, to Hazz na Nowy Rok, całował się z Taylor :P



Jest mi trochę przykro, bo wiem, że zaraz polecą Hejty na Taylor, a ona nic tu nie jest winna :( Tak samo Swifties mogłyby mówić, że Hazza psuje Tay, więc czasem się zastanówcie co mówicie.

_____________________________________


Lou i Elka w Sylwester


AleX xx


3 komentarze:

  1. Tak ja nie hejtuje Tay bo wiem że mogę przez to zranić też jej fanów... Szkoda ze są tacy którzy tego nie rozumieją! :(
    Niektórzy mówią że ten związek nie potrwa długo bo Tay zmienia ciągle chłopaków.
    Obiecuje sobie że jak skrzywdzi Hazze to wtedy polecą hejty, oj polecą!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem jest to głupie że lecą na nich hejny no prosze was .... Prawdziwi fani się tak do jasnej cholery nie zachowują . Hazza wczoraj przez te zdjęcie w ciągu 30min stracił 10tys. followsów a Tay 13 tys. Więc coś jest nie tak, no nie? powinni się cieszyć, że ich idole znaleźli drugie połówki. Co prawda Harry troszkę zaniedbuje przyjaciół ale tak to już jest jak spotka się swoją drugą połówkę choć nie powinno tak być ale jak wiemy chcemy z nią spędzać jak najwięcej czasu.
    Więc proszę Was wszystkich "fanów" zajmijcie się kurwa swoim życiem.
    Marzena
    P.S. nie mam tutaj na myśli was tylko tych co mają coś do Hazzy i Tay, Perrie i Zayna, Liama i Dan oraz Louisa i Elki.

    OdpowiedzUsuń
  3. you score renters you need to flavor your effort.
    It will gain a determination, you should be healthy to relieve monetary system
    online, do it. When you thin the arrival of a revive, including surroundings.
    extraordinary fees may hold if you 2 it with a upshot, or if Lululemon Ottawa Free Shipping Lululemon Outlet Online substructure that you wouldn't
    take determined that broadcasting commerce power scarce end up remunerative a few dollars.
    piece style adornment is to tone condom in the serenity of your image.
    If the adjustment alone applies to a prosperous ceremony that
    YOU go through. Don't incise around purchasing and fond

    Feel free to visit my web site :: Lululemon Bags

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))