1/26/2013

I fakty o mnie



Trochę przynudze...

#Moje imie: Magdalena
#Madzia jest zarezerwowane tylko dla rodziców
#Moje aktualne przezwiska: Wiga i WigiJulian
#Moje hobby: jazda na rolkach i pływanie
#Nie umiem śpiewać!!
#Mam 15 lat (ur. 28.05.98 o godzinie 1:30 w nocy)
#Moja średnia na semestr to tak gdzieś ok. 4.25
#Nigdy nie miałam paska, zawsze brakowało mi paru piątek
#W szóstej klasie dostałam stupendium o wysokości 1000zł
#Mam zamiar kończyć gimnazjum  w innej szkole
#Jestem cicha, skryta i małomówna- ale jak mówi Kaśka (przyjaciółka) to tylko pozory
#Mam trójkę młodszego rodzeństwa: Agnieszka (13), Bartłomiej (11) i Błażej (5)
#Ulubiony przedmiot to.... j. niemiecki
#Nienawidzę j.polskiego, fizyki, historii i biologii
#Oprócz 1D kocham też Little Mix i Cher Lloyd
#26 lutego minie rok odkąd dowiedziałam się o One Direction
#Mam zamiar nauczyć się grać na gitarze akustycznej i elektrycznej a także na perkusji - nie wiem kiedy to zrealizuje ale akustyczną będę kupowała w wakacje i mam zamiar nauczyć sę sama grać
#Ulubiony kolor to zielony
#Jak miałam ok 3 lata byłam w sanatorium w Rymanowie- miałam astmę
#Razem z Kaśką (przyjaciółka) mam najkrótsze włosy z dziewczyn w klasie, czyli tak do ramion a nawet poza
#Jestem brunetką
#W mojej klasie jest 19 osób (11 dziewcyn i 8 chłopców)
#Mój numer w dzienniku to 17
#Próbny test szóstoklasisty napisałam na 36/40 pkt a właściwy na 32/40
#Boje się pająków i żab
#Mam emetofobie- lęk przed wymiotowaniem
#Pochodzę ze wsi na podkarpaciu
#Mam kota i psa
#Pewnie w wakacje zrobię sobie Smiley'a -kolczyk w wędzidełku górnym-podkówka
#Kocham tunele, mam zamiar mieć go w jednym uchu


A się rozpisałam!! Cała ja!
Jak coś jeszcze chcecie wiedzieć to w komentarzu!!

Wiga






3 komentarze:

  1. Z 2 ostatnimi mnie zadziwiłaś O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, stypendium w 6 klasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... ! Co roku w szóstej klasie u nas ktoś dostaje takie stypendium. Ja dostałam za ambicje. heuheu A że reszta kujonów w klasie to raczej są bogaci dlatego mi się poszczęściło! :)

      Usuń

Napisz co o tym myślisz :))