1/25/2013

O mnie

1. Nazywam się Kasia :)
2. Jak już pewnie wiecie AleX to mój klon.
3. Z 1d najbardziej lubię Zayn'a :)
4. Gdy byłam mała chciałam pracować w banku tylko dlatego, że dużo płacą. hueheu
5. Mój ulubiony kolor to zielony.
6. Bardzo lubię zespół The Script.
7. Sama nauczyłam się grać na gitarze.
8. Od 3 lat ubieram się inaczej od mojej bliźniaczki. (nigdy w tych samych ciuchach, choć i tak mamy , dużo takich samych)
9. Z TMH najbardziej lubię They don't know about us.
10. Nie jem masła. (od zawsze)
11. Mój ulubiony przedmiot w szkole to Angol.
12. Lubię najbardziej grać w koszykówkę.
13. Mam włosy ścięte krótko, tak na chłopaka. (jak Josh)
14. nigdy nie słyszę rano budzika i to AleX mnie budzi do szkoły. (albo krzyczy: ej! Wstawaj! Budzik! Głucha jesteś?)
15. Kiedyś moimi ksywkami były: Eloj, Misia, Misiek, Percio, kaka
16. Prawie we wszystkich klasach siedziałam z siostrą lol, teraz już nie.
17. TO JA ODKRYŁAM 1D (W sensie, że ja nie AleX się o nich pierwsza dowiedziałam)
18. Lubię bardzo Edka Sheeran'a
19. Często zdrabniam imiona sławnych gwiazd.np. Robert Pattinson- Robcio, Tom Parker- Tomek
 

To na tyle, jeszcze tylko Wiga musi coś o sobie napisać, (Bo Harriet, ma mały problem z komputerem, przeważnie jest na telefonie)

~kath


3 komentarze:

  1. :) O wy czyli tylko ja nie umiem grać na gitarze... o wy! Ale to się znieni, zobaczycie.!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Ed'a i najbardziej lubię Zayn'a <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))