4/15/2013

Jest tu kto?

NIe miło mi jest to pisać, ale lekko się na Was zawiodłam... Widzę jak często wchodzicie na TEGO  bloga. Codziennie tak ok. 100 wejść, jak nie więcej. Czytacie wszystko, przeglądacie posty, bo to mi się wyświetla na pulpicie nawigacyjnym, więc o co chodzi? 

Mam do Was pytanie:

Dlaczego nie komentujecie?

Ostatnio zmieniłam wygląd bloga, ani jedna osoba chyba nie zauważyła.
Pewnie Wy też macie jakieś blogi i wiecie, jak to jest, kiedy ktoś doda komentarz.
 Gdy nie komentujecie, my (redaktorki) nie widzimy satysfakcji z pisania.

Jeden durny komentarz, czy to tak dużo?

Więc umówmy się, że jak przeczytacie post, to dodacie komentarz. OK?

Rozumiem, że nie zawsze  macie czas: Szkoła, nauka, jakieś inne zajęcia, ale chyba jesteście w stanie napisać chociażby zwykłe "Fajnie" lub coś w tym stylu.


Wybaczcie, że piszę, o tym, ale na prawdę, mi zależy, byście tu wchodziły. Jest dużo blogów o One Direction, wiem to, ale chyba możecie to dla mnie i dziewczyn zrobić?



AleX

3 komentarze:

  1. niczego nie obiecuje ale się postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ӏdealny tеkst. Intrygująco ρoԁсhoԁzіsz do tego
    tematu. To całkiem zuchоwаtе uϳęciе, niemniej јednak ja cenіę taκie ociupіnę szaleńcze ρostępoωanie.
    W całokształcie naԁег wielbię i róωnież rеѕpektuϳę Twojegο bloga internetoωego.
    W tym momеncіе κiedy nіeκiedy,
    zаmieszczone tutаj wskazówki wspomοgły mi
    w nіeκtórych sytuacϳаch.

    Poruѕzę susbskrypcję tego wortalu, żeby nie ρrzepuścіć nаstępnусh
    wpіsów.

    Alsο ѵisit my page - obuwie dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam! Prawie od początku jestem na waszym blogu. I napisałam chyba tylko 1 komentarz. Wasz blog jest świetny i naprawdę przepraszam. Postaram się dodawać komentarze pod każdym postem jeśli net bd działał w miarę sprawnie. Naprawdę niesamowity blog.

    Tedzia

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))