4/16/2013

♥KOMIXY♥


#Kiedy widzę Zayn'a bez koszulki:




#Gdy dowiaduję się, że podczas, kiedy ja nie wchodziłam na twitter'a 
1D followali bardzo dużo osób i robili tc:




#Kiedy uda mi się zdobyć bilet na koncert chłopcó:



#Tak wyglądam, gdy ktoś puści OWOA:




#Kiedy uświadomię sobie, że za kilka minut zobaczę na żywo 1D:




#kiedy ktoś przy mnie Mówi, że NIall nie pasuję do 1D:


#Gdy oglądam po raz 69696969696969696969 Trailer filmu This is Us


#GDy mama mówi, że nie kupi mi książki Dare to Dream: Life as One Direction









AleX






3 komentarze:

  1. No i proszę ja piszę komentarz a wy dodajecie następny post. Wasze komixy są naprawdę świetne. Dzięki waszemu blogowi nie muszę szukać aktualnych informacji o 1D. Dziękuję za to. Boski komiks AleX!!!

    Tedzia

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAHAHAHAHAH super :P

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :))