8/13/2013

Odchodzę :(

Hej! Dawno mnie tu nie było. Przepraszam :(  Po prostu wzięłam sobie za dużo blogów na głowę. Nie daję rady na każdym coś dodawać. Odchodzę z bloga. Dziękuję za współpracę przez niecałe pół roku. Zawsze będę na tt: i na gg: 46829833 . Przepraszam cię Alex. Fajnie się z tobą pracowało na blogu. Możecie też przeczytać moje opowiadanie nowe: KLIK . Tutaj zaczęłam brać na poważnie pisanie bloga. Zrozumiałam, że nie wystarczy dodawać posty raz na miesiąc tylko przynajmniej 1 raz na tydzień. Nie wiem czy mnie zbytnio pamiętacie, bo mało dodawałam postów. Jestem i byłam Wercia♥ mam nadzieję, że mnie nie pozapominacie. Wchodźcie na mojego bloga, bo mało ma wyświetleń. Proszę napiszcie przynajmniej 1 komentarz jeżeli to przeczytaliście. Przepraszam.
~love, Wercia♥

1 komentarz:

Napisz co o tym myślisz :))